Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeJeździłem BMką i się jej pozbyłem. Moc super, kontrola trakcji super - ceny części - bardzo super wysokie. Dodajcie do tego, że gear assistent (nie mylić z quick shifter) psuje się raz w sezonie - 1800 PLN, tarcze hamulcowe krzywia się w wielu motocyklach po drugim wyjeździe na tor. Silniki w dalszym ciągu jeszcze wybuchają... Jeśli nie przygotowujesz moto do wyścigów, a jedziesz na tor sobie polatać, to S1000RR nie ma przewagi na innymi litrami. W następnym roku ZX10R zje S1000rr na śniadanie w wyścigach Superstosckowych.
OdpowiedzZ tarczami- prawda, z Quickshifter-em również. Co do przyszłego sezonu. Cóż już nie mogę się doczekać ja na BMW, Ty na ZX-10R.
OdpowiedzNie chciałbym Cię załamać, więc będę celowo zwalniał...:)
Odpowiedz